PMS?

Antar att det är det jag har. Var typ skitdeppig nyss, hade jättetråkigt, satt och läste tråkigheter och lillen bara sov så jag var helt ensam.. Suck så tråkigt. Det verkar som att det vart en allmänt deppdag bland många idag. Men efter att ha klagat och gnällt med Ullis och Madde så känns det plötsligt mycket bättre. Lillen sover dock fortfarande, eller han var i och för sig uppe och åt lite.. Och nu ligger han och sover i sin säng så jag sitter ensam i soffan. Men efter massa gnäll med Madde så började vi prata om roligare saker och nu känns allt bättre. Det är tur att man har vänner som så lätt får en att må bättre och bli på mycket bättre humör :D Eller undra om det kanske var chokladen jag stoppade i mig nyss? :D Och så blev jag glad eftersom det verkar som att jag kommer få någonting att göra imorgon :D Är ju inte kul att bara sitta hemma.

Och nu är det "bara" 1 timme och 45 minuter tills Fredrik kommer hem. Då får han faktiskt ligga och hålla om mig när vi ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0