Oron är över

När jag satt här hemma som på nålar så kommer posten. Och denna slank ner från brevlådan:

Kul.. Din guide till barnets vaccinationer.
Kul att få det när man sitter hemma och mår dåligt över att man inte kunde följa med :P
Haha.

Och det gick väldigt bra på BVC. Kasper hade kanppt skrikit alls, gav bara ifrån sig ett litet ljud vid sprutorna. När Fredrik sa: "Efter första sprutan så.." Så fick ju jag panik och skrek: "Men va fan, hur många sprutor fick han?!?!?!" Haha, men två sprutor hade han i allafall fått och var snäll vid båda. Undra om han försökte vara cool eftersom han var där med pappa. Om jag hade vart med kanske han hade varit mammig och skrikit :P Nu var det kanske lite mer manligt :P
Nu ska vi tydligen inte ens tillbaka förrän om en månad, och då ska vi bara gå på drop-in för vägning. Varför har min bebis blivit så stor att han inte längre behöver gå regelbundet till BVC?
Dagens vikt var i allafall 6670 och så är han 57,5 lång (kort). Så, kort och tjock är han :D

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vilken modig och tapper liten prins!!! :D

2009-03-02 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0