Naturgodis och massa bebiskläder

Hjärnan funkar inte riktigt, har mega ont i huvudet, halsen och bihålerna.. Snoret forsar och myse mys.
Dagen har i allafall spenderats med Jenni, vi skulle egentligen åkt till stan men det blev inte av så vi åkte till Eurostop istället :) Vi kollade runt lite i affärer och käkade och avslutade med kaffe förstås :) Lika mysigt som alltid :) Kasper var på gott humör och satt upp i vagnen hela tiden och var så glad när han fick äta potatis- och morotspuré till lunch. Sötnos.
Och som vanligt var jag tvungen att slösa pengar :P Och självlart är det grejer till Kasper.. Vad annars?

Body som han ska få i påskägget.
Köpt på Lindex.

Ta tre betala för två på Kappahl.


Body från Kappahl.


Sen åkte vi hem till mig och Jenni åkte hem för snart en timme sen. Kvällen ska jag spendera med en gosig katt och se på finalen av Let´s dance. Har jag blivit helt sjuk som tycker att det typ är veckans höjdpunkt? Hade jag inte varit ensam (Fredrik jobbar) så hade jag nog fixat värsta fina lyxiga grejerna :P Får se om lilleman sover en stund, han har ju varit vaken sen halv nio imorse. Ett litet tag borde han ju vela sova?

Förutom kläderna jag köpte till Kasper idag så har han fått mer. En kompis till Jenni gav honom massa barnkläder, och det är snygga märkeskläder. Bland annat Tommy Hilfiger. Riktigt schyst :)


Här ligger alla kläderna i en hög,
eftersom det var så mycket så orkar jag verkligen inte fota en och en.

Tack så mycket!

Och så ringde min mamma mig och sa att hon köpt lite kläder till Kasper idag från Åhléns, en riktigt lyckodag för honom alltså.

Jag köpte också en present när jag var på Eurostop, men jag kan ju inte avslöja vad det är :P


Ha en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0