Mot rätt håll

Efter förra inlägget gav jag Kasper lite alvedon eftersom han var så sjukt varm. Han ville inte heller äta något, och det är inte typiskt honom. Han vill oftast alltid äta, och mycket! Men efter alvedonen fick han i sig lite mat och för ett tag sen så skrek han efter mat. Alltså är vi på väg mot rätt håll :) Han är inte alls lika varm nu heller.
Så dagen har spenderats i soffan. Kasper har legat i min famn samtidigt som jag läst. Riktigt mysigt :)
Nu känner jag att jag skulle behöva en dusch! Har inte kunnat ta en ordentlig dusch på evigheter känns det som. Dels för alla smärtor men även för att jag väntar på att våran fastighetsskötare ska komma och fixa en sak i badrummet som jag felanmälde i helgen. Liksom hur kul är det att stå i duschen om det plingar på dörren? Och så kryssade jag i att de får använda nyckeln som finns i tuben om vi inte är hemma. Så om jag (Måste ta en paus nu i det här inlägget. Det hände en brutal olycka, och med brutal menar jag BRUTAL! Lillen spydde.. Och inte lite.. Han har blivit tvättad och fått nya kläder, men fortfarande så rinner spyan i håret på mig. Tur att jag lyckades slänga iväg laptopen på soffan innan hela jag var heeeeelt vit!!)

Så.. Nu är jag tillbaka efter den "lilla" olyckan. Vart var vi? Ja, kände inte att jag kunde duscha eftersom jag väntade på våran fastighetsskötare, och om jag inte skulle öppna dörren så skulle han ju öppna tuben som jag sagt att de kunde ta en nyckel ifrån (grejen är att det inte ens hänger en nyckel där). Men aja, ganska onödigt att filosofera mer om det nu. Kasper tyckte tydligen att jag skulle duscha och kände väl därför att han var tvungen att spy ner mig rejält. Så när jag hade fräschat till honom satte jag honom i babysittern och hoppade själv in i duschen (eftersom klockan nästan var 16 så anade jag att fastighetssköteran ändå inte skulle komma). Väl i babysittern satt Kasper och asgarva, jag vet inte för vad. Kanske såg jag rolig ut med massa spya rinnandes över mig? Eller så var han skadeglad? :P Han satt i allafall helnöjd i babysittern tills jag duschat klart.
Han verkar ha blivit lite dålig i magen. Vill inte äta, blöjan ser brutal ut när man byter den :P Och så spyr han.. Undra om det är på grund av vaccinet eller för att han fick alvedon.. (Paus igen).
Och tillbaka.. Nu ville lillen sova i sin egen säng (vissa gånger så gråter han för att han vill ligga i sin säng och titta på sin mobil).

Här hade ni ett sånt där riktigt intressant inlägg som jag kan bjuda på lite då och då ;)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

haha ja läser eva och adam på lektionen, det är va jag gör :D

2009-03-03 @ 16:48:49
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Natalie

taack! dock är det ett AA fodral och en kjol från gina=) ha en bra dag!

2009-03-03 @ 17:12:39
URL: http://wintage.blogg.se/
Postat av: sara solvik

Sv:haha ^^ det ärju så skönt att gymma! :)

2009-03-03 @ 18:33:21
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Det är nog kul om man får jobba, fattar och hänger med. men har man en dålig lärare som inte förklarar så är det värdelöst!

2009-03-03 @ 23:34:23
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0