Livstecken

Hej och god dag
Hoppas allt är bra med er, här är allting i allafall helt toppen :) Jag blir glad när jag kollar på termometern och ser att den visar 9 plus. Efter att lillen har ätit snart så ska vi ut på en promenad i det fina vädret. Vi brukar ju ta en promenad lite tidigare på dagarna men eftersom Fredrik åkte till jobbet först strax innan 13 så var vi hemma. Här hemma har vi lekt, spelat, badat, ätit lunch (räksallad, den du Madde) och städat. Finns de som tycker att jag städar hela tiden, och det gör jag nästan också :P Haha nejdå, men det blir en del städning när man har en liten buse och en man ;) Haha. Jag tycker att det är kul att städa eftersom man får hålla igång då. Det finns ju alltid något att göra, så idag har jag skrubbat hela badrummet, dammat och diskat. Ska även passa på att dammsuga och skura golv när lillen har ätit, eller när vi kommer hem från våran promenad.

Ikväll kommer dessutom Emma, Anna, Kakan och Oskar över på lite mys :) Ska bli skoj. Ica kan inte komma eftersom hon är på Gotland, så vi får snällt överleva utan henne helt enkelt.

Nu hör jag att min lilleman börjar vakna till så det är nog dags för mat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju vart jätte duktig idag :))

2009-03-31 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0