Katten har fastnat i min strumpa..

Min katt skulle slå mig på foten men fastnade istället med tassen i min strumpa. Ni som känner min katt vet att hon inte kan använda sina klor.. Så nu sitter hon där på golvet och ser sur ut för att hon sitter fast. Eftersom jag ändå sitter och skriver blogg så kan hon lika gärna sitta fast där tills jag ska hänga upp tvätten :P

Idag har vi rullat runt i vagnen. Först var vi på MVC där jag skulle få nytt preventivmedel. Det var första gången min barnmorska fick träffa Kasper, och ojoj vad Kasper flörta med henne. Vilken charmör.

(Nu skriker katten för att hon är så arg över att sitta fast).

(Och nu kom hon loss)

Efter MVC var vi och handlade och mötte två gamla lärare, och de var så förtjusta i Kasper. Och så träffade vi min bror så då fick vi sällskap i affären och hem :)

Väl hemma fick vi båda i oss lite lunch. Kasper hade svårt att få ro och somna, stackarn. Och jag upptäckte att jag hade glömt att posta de superviktiga breven och så hade jag glömt att köpa gröt till Kasper. Fick även ett sms om att mitt paket från Laredoute hade kommit (det var Fredrik som beställt kläder med mitt konto). Så efter diskningen tog vi en promenad och gick förbi affären igen och så tog vi en längre väg hem bara för att vara ute i det fina vädret. Och som jag förstod så skulle ju Kasper lyckas somna i vagnen, och där ligger han fortfarande och sover.

Bestämde mig för att Kasper ska få börja med gröt på kvällarna för att hålla sig mätt längre. Känns som att ersättningen börjar bli lite för lite för honom. Och om han är glad och mätt i magen så får han ju bättre sömn också!

Stackars lillen har fått någon konstig allergiskreaktion runt halsen och ner mot bröstet. Jag misstänker att det är tvättmedlet, så nu har jag fått slänga in alla hans kläder i tvätten och tvätta dem på nytt utan de tvättmedlet, och för säkerhets skull så kör jag med en extra sköljning också. Bara så ni vet ;)

Fredrik slutade redan för över en timme sen så han är snart hemma. Känns konstigt eftersom han aldrig kommer hem så tidigt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackars katt, va kul det lät att hon satt fast ! ;)

2009-04-06 @ 22:24:49
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0