Hemska snöstorm!

Hallo hallo.
Har ganska nyligen kommit hem, har nämligen varit på Eurostop med Erica och Loke där jag köpte en vår jacka till Kasper. Jag försökte också hitta någon slags strumpbyxor eller riktigt tunna byxor till Kasper, men hittade inga. Någon som har tips på vart man kan köpa sånna till ett hyfsat pris?

Kaspers vårjacka från HM.

Resten av dagen händer väl inte allt för mycket, min mamma ska förbi en snabbis nu och sen så skulel vi alla tjejer ses ikväll och fika. Men Kakan har blivit sjuk och ligger hemma och sjukar sig och Ica kunde inte så det blir jag, Emma och Anna. Kul att träffa några i allafall :) Och så hoppas jag att Kakan kryar på sig!

Måste sluta nu eftersom min mamma snart är här. Hörs mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0