Hemma från BVC

Nu är vi hemma, eller vi har väl varit hemma i två timmar redan men har inte hunnit uppdatera. Min lille hade gått ner lite över 200 gram, kanske inte låter så mycket men det är aldrig bra när en bebis går ner i vikt.
BVC-sköterskan visste inte riktigt vad som var fel på honom. Hon tyckte att det påminde lite om magsjuka men tyckte inte att han borde få det eftersom varken jag eller Fredrik haft det. Jag ska i allafall ge honom vätskeersättning och försöka få honom att äta så mycket som möjligt. Om han börjar skrika väldigt mycket så ska vi åka in på sjukhus med honom. Men det hoppas vi ju på att få slippa.
Just nu ligger han och sover så jag hoppas att han blir sig själv (ett riktigt nyfiket matvrak) snart igen.

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: haha, jo, fast jag funderar ändå på att bli "helblond" till sommaren ;)

2009-03-05 @ 19:25:22
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Ullis

Svar: hahaha jaa men du var ju här direkt när vi flyttat hit nästan :P Hmm jadu...det var några månader sedan vi köpte den :P

2009-03-06 @ 09:37:30
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0