Helgen i bilder

Igår kom då Jenni hit och hon skulle sova över här och stanna här över dagen idag också. Vi åkte först till Eurostop för att handla lite. Så hon kom snabbt hem till oss för att lämna sina grejer och då fick Kasper en present som hennes pappa och hans tjej köpt:


Lejontofflor. Tyvärr är det rätt små.

På Eurostop shoppade Kasper som vanligt :P


Ta 3 betala för 2 på Kappahl

Och Jenni (gudmor) köpte dessa till Kasper:


Från Kappahl


Från Lindex

Och så är Kasper den enda i familjen som handlat på bokrean, och det blev:


En ankbok


Insidan av boken

Kvällen spenderade vi hemma hos mig och kollade på Melodifestivalen och sen en film som kom på 4:a, "Employee of the month". Jessica Simpson var med i den, det var ju inte den bästa filmen jag sett men funkade som en slötittarfilm. Idag så stannade Jenni här fram till strax innan 19 och vi har spenderat dagen med att ligga på soffan under stora täcken och haft Sex and the city maraton. Kasper trivdes så länge han fick ligga i min famn. Riktig mammas pojke idag :P Han mår förresten bättre nu, inte helt återställd än med det kommer.  Fredrik har jobbade 13-22.25 igår och samma tid idag, så därför har jag och Kasper fått så mycket sällskap av Jenni :)
När hon åkte noppade jag mina ögonbryn och gjorde ansiktsmask. Idag fick det bli den som jag fick av Ica i födelsedagspresent. Och oj säger jag bara. Den var underbar! Det var precis som att smörja på någon slags kakaokräm i ansiktet :P Doften sitter kvar fortfarande fast det är en halvtimme sen jag tvätta bort den och så har jag även smörjt in ansiktet med kräm. Den bör inte användas om man är riktigt sugen på choklad och inte har det hemma. Så tur för mig att jag mår lite illa nu och inte alls är sugen på choklad :P

Får ju inte glömma att nämna att jag och Fredrik faktiskt fick bröllopspresenter också igår :) Av Jennis mormor fick vi presentkort på Interflora och av Jenni fick vi två champagneglas och en vas. Har tagit bild på dem, men eftersom jag är så brutalt lat så har jag fotat de med mobilkameran och då får man inte helt fram hur vackra de egentligen är. Så är  egentligen orättvist av mig att lägga upp de kassa bilderna, men jag gör det nog ändå :P


Längst upp är det typ guldfärgade mönster


Den fina vasen :)

Och som jag nämnde tidigare, idag har vi en riktig mammasbebis här.. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0