Hejhej

Jag är inte död. Jag lever. Men den riktigt kassa uppdateringen beror på som så många gånger förr att jag inte mår bra. Om ni läste mitt förra inlägg för några dagar sen så kanske ni förstår läget. Just nu så mår min kropp inte alls bra efter att jag har tvingats äta så himla mycket tabletter under så kort tid.
Jag kan inte äta för då känns det som att jag spyr, och om jag inte äter så känns det som att jag spyr. Dålig kombination. Så fort jag rör huvudet så känns det som att jag kommer svimma.

Men jag kommer tillbaka som vanligt. Men inte så kul att varje dag skriva ett inlägg om hur dåligt jag mår. Blir antagligen ganska tråkigt för er läsare i längden också.
Och den där nya bloggdesignen som jag pratade om för ett tag sen, det blev inget med det eftersom hon som skulle göra den fick förhinder. Men nu är det en annan tjej som ska göra en ny design till mig :)

Men vi hörs väl snart igen. Så häng bara kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0