God morgon hallo

Anledningen till varför jag är uppe så tidigt och tänkte vara snäll och ge er en uppdatering redan så här tidigt är för att jag ska iväg till farbror doktorn klockan 9. Och detta på grund av min hand som strular som ni kunnat läsa om några gånger innan och sen på grund av mina älskade njurar som jag skrivit om de senaste dagarna. Eftersom Fredrik är ledig idag så kan lilleman stanna hemma med honom. Inte för att jag tycker att det är jobbigt att ha med honom, men nu slipper jag väcka honom och fixa iordning honom. Istället får han ligga och sova så länge han vill.
Det kändes riktigt läskigt att gå upp 7.15 och se hur ljust det faktiskt var ute. Det måste väl ändå vara ett bevis på att vi är på väg mot rätt håll? Alltså vår och sommar :) Själv har jag inte varit ute sen i lördags så kanske får en chock när jag kommer ut. Jag har ju föreställt mig att det ska vara riktig vår ute.. Men så kollar jag ut och ser att det är snöstorm.. Men jag har ju aldrig kunnat klä mig efter vädret, så då spelar det väl ingen större roll.

Vet förresten inte om jag berättat det här, men efter att ha varit på vårdcentralen några gånger nu och fått en riktigt konstig läkare som ni kunnat läsa så bestämde jag mig för att byta läkare. I lokaltidningen för någon vecka sen kunde man läsa om ett nytt ställe som öppnat här så min mamma tyckte att jag skulle testa den. Undra om hon vill att jag ska testa den för att själv slippa vara först ut? Aja, nu ska jag dit och det känns som att jag inte kan bli mer än positivt överraskad efter den här vårdcentralen. Så vi får se vad framtiden för med sig :P (Ja, även en timme framåt ligger i framtiden). Nu måste jag fixa iordning mig.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0