Gissa vem som böla!?!

Jo, jag! Jag är så glad :D Magnus vann! Det är typ första gången någonsin som den som är min favorit vinner något. Jag tycker att han är så värd att vinna, det där förtjänade han verkligen. Jag vet, jag överdriver en del. Men mitt liv är inte så mycket mer spännande på fredagkvällar just nu. Och Magnus har de tolv senaste veckorna lyckats underhålla mig riktigt bra!
Lilleman höll mig sällskap fram till ungefär halv nio, då la jag in honom i sängen eftersom han hade somnat i min famn så gott. Men kissekatten svek mig inte utan låg vid min sida under hela programmet (förutom under en reklampaus då hon gick och åt).
Lillen har precis ätit sin kvällsgröt och druckit lite ersättning till och sitter en liten stund i babysittern för att vila magen. Han är helt slut och kommer nog somna riktigt skönt när jag alldeles strax ska lägga in honom i sängen. Han var ju faktiskt vaken från 8.30-20.15 och så var han vaken en halvtimme nu för kvällsmat.

Eftersom det inte blev någon middag för min del idag så fick det bli detta till Let´s dance.
Det är inte alltid man hinner/orkar laga middag (speciellt när man är själv).

Fredrik kommer hem om en timme ungefär, och det känns riktigt skönt att veta att han faktiskt är ledig imorgon :) Känns riktigt mysigt! Nu ska jag ta och lägga lilleman och sedan ta en dusch eftersom jag känner mig ofräsch.

Trevlig kväll och god natt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Aww sötgumma :D !! Det var ju lätt rätt par som vann iaf :)

2009-03-28 @ 16:37:02
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0