Fullare än ett höghus..?

Rubriken är nog lika konstig som jag idag. Mår just nu inte alls bra. Känns som att jag är riktigt full. Eller ni vet när man druckit en hel kväll och festat och klockan närmar sig fem på morgonen och man är fortfarande vaken men så sjukt trött och full. Så känner jag mig nu. Och varför? Jo mina hemska smärtstillande. Så blir inte mycket uppdatering nu.

Idag har jag fixat nytt leg och beställt ett nytt Visa-kort, sånt måste ju göras när man gifter sig och byter namn. Så passade jag och Madde på att käka lunch eftersom hon ändå skulle till MVC. Så fick hon lite grejer som jag hade till henne och så hade hon köpt presenter till Kasper!

Det här fick Kasper:
(Bilderna är riktigt slarvigt tagna)


Vet inte om det synns på bilden men den har iaf långa vita ärmar.


Snygga jeans.


Och skor.

Kasper tackar så hjärtligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kläder lill prinsen fick:)

O hoppas du snart slipper smärtstillande tabletterna!!

2009-03-09 @ 18:31:36
Postat av: MammaRussin

hej hej!! :)

vilken trevlig blogg du har...:) och en riktig lite sötkille.. hur gammal är han??

Jag har en stina som är 9 månader imorgon..:)



kramkram

2009-03-12 @ 17:55:28
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0