Fredag, fredag och fredag

Ja, fredag idag. Känns som att dagen kommer bli lite stressig, men ingen fara för då har man i allafall någonting att göra! Jag och Kasper ska börja dagen med att åka iväg med Madde och käka på kina lunchbuffé som Madde längtat så mycket efter, och eftersom hon är gravid så måste ju hennes behov fort tillfredställas :P I och för sig så har hon inte loggat in på msn än så vet ju inte hur hon mår idag, men vi får se.
Sedan kommer jag och Kasper att åka hem en stund så han får äta och vila lite och sedan ska vi åka iväg med min mamma till Arlanda för att möta min släkt (mormor, hennes man och min morbror) som kommer från Finland och sedan ska vi åka med dem till hotellet där de ska bo.

Hoppas jag hinner hem till Let´s dance :P Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0