En liten fundering..

Tänkt på en sak lite.. För snart en månad sen så började jag ju få riktigt ont. Så först körde jag med två Panodil och en Ipren åt gången två-tre gånger per dag i 1,5 vecka.. Sen åkte jag in på akuten för smärtorna och fick då starka smärtstillande som jag skulle ta tre gånger per dag, dessa åt jag nästan en vecka. Sen var jag hos doktorn nu i veckan och fick ännu starkare smärtstillande som också skulle tas tre gånger per dag och samtidigt skulle jag ta två alvedon, alltså sex alvedon per dag. Och detta ska väl hålla på i nästan tre veckor.
Förstår ni hur mycket tabletter det här är? Kan ju inte vara speciellt nyttigt? Ska jag typ redan nu ta farväl av min lever och tacka för de fina åren vi haft? Undra hur kroppen reagerar när jag slutar med alla tabletter sen. Man känner nästab för att göra någon slags rensning av kroppen när man ätit klart alla mediciner :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0