Efter allting..

Nu sitter jag här igen en stund. Vi har tagit en promenad på lite över en timme och handlat också :) Väl hemma gjorde jag iordning en kycklingsallad med sallad, tomat, gurka, lök, krutonger, grillad kyckling och sen keso till. Mumsigt!
Känns som att jag hunnit med mycket idag, förutom promenaden har jag tvättat fyra maskiner med tvätt, städat, diskat och plockat lite.

Min fina lunch

Idag mår jag bra och är glad. Riktigt positiv! Antar att det är för att jag börjar känna att våren är på väg och folk blir allmänt gladare då. Ser också riktigt mycket framemot sommaren! Har ju massa planer tillsammans med Madde, och så ska vi ut på landet i några veckor och sen ska vi hinna åka till Finland en sväng också! Uuuh, längtar!
De dagarna då jag och Madde är trötta på allt det tråkiga så planerar vi allt mys vi ska hitta på under sommaren. Promenader, sitta ute på gården med våra gossar, äta massa god sallad, kanske ta en liten kryssning, se på film när de regnar.. Ni hör ju hur mys det låter! Och det roliga var att imorse när vi pratade så hade jag precis fått veta att vi ska ut på landet i några veckor och skulle skrämma Madde med att vi inte kommer ses under den tiden då. Vad tror ni då kommer fram? De har ju fan landställe på samma jävla ställe av alla ställen i hela avlånga Sverige. Förstår ni? Vilka är liksom chanserna? Så vi kommer helt enkelt inte slippa varandra på semestern heller :P Haha. Riktigt kul faktiskt! Och det roliga är ju att vi har planer på att åka ut vid samma tid också. Är allt bara slumpen eller är det Madde som typ förföljer mig? Hmm.. :D Vilket som så tycker jag det är superkul!

7 grader visar termometern här hemma. Mycket bättre än de minusgrader som var för bara några dagar sedan!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha ahmeh ;D



Owh owh owh vi ska ha det sååååå mysigt i vår/sommar Lauraaa :D

2009-03-30 @ 22:07:53
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0