Doppresenter

Hade först inte tänkt att jag skulle vara så snäll att jag skulle fota alla doppresenter som Kasper fick igår. Men snäll som jag är så har jag gjort det nu i allafall. Och eftersom jag är så snäll så får ni ju ha förståelse för att bilderna inte är så brutalt snygga.

Från Fredriks familj/släkt:

Av sin farmor och farfar (Fredriks föräldrar) så fick han en riktigt fin present. De hade öppnat ett bankkonto till honom där de ska sätta in 200 kronor i månaden i 18 år. Kaspers gudfar, som är Fredriks farbror hängde på den presenten och ska lägga in 100 kronor i månaden i 18 år. RIKTIGT BRA!
Även jag och Fredrik ska börja sätta in pengar på det kontot.
Och av sin gammelfarfar fick han pengar som vi har lagt in i hand spargris och som ska in på kontot.

Men även denna fick han av sin farmor:

Ett täcke som hon själv gjort.

Och av sin farfar fick han även:

AIK-nappar och en


AIK-body

Av sin faster, hennes killes och sin farbror (Fredriks syskon) fick han:



En BRIO-skallara från två av Fredriks kusiner


En bil med snöre från Fredriks kusin och hans familj.


Lasse Åberg ölglas från Fredriks morbror och hans familj.


Från Fredriks moster och hennes två barn.


En till moster och hennes familj.


Från Fredriks kusin och hennes familj.

Från min familj/släkt:

Min mamma följde med i trenden om pengar på bankkontot, så även hon kommer lägga in 100 kronor i månaden i 18 år.
Men så fick han även detta från min familj:


Mössa, tröja och strumpor.


Tjocktröja.

Och av sin morbror (min bror) fick han även:


Från min morbror fick han:


och en



Av sin gammelmormor (min mormor) fick han:

Dessa var riktigt svåra att fota eftersom det är äkta kristall.
Men det är i allafall en spegel med en guldplatta där hans namn och födelsedag är inristade.
Och på den står ett kristalltåg.

Av kompisar:


Av Kakan, Oskar och Anna. Och så skulle det komma en till present, men den hade inte hunnit komma än.

Framsida:


Baksida:

Från Ullis och Anders


Från Emma


Från Ica och Robin


Från Jennis mormor


Från Jenni (gudmor)

Tack så himla mycket för alla fina presenter!

Förutom doppresenter så fick han även annat från gammelmormor som kom från Finland:




Kan ju påpeka att jag och Fredrik fick två bröllopspresenter också.
Pengar av hans farfar och sen en sån där tavla som Kasper fick av Fredriks syrra men istället med en av våra bröllopsbilder.

Hoppas jag inte har glömt nån present!

Kommentarer
Postat av: Ullis

hehe såå lite så :)

2009-03-22 @ 19:20:15
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/
Postat av: Madde

Aww vad massa fina saker han fick juu :)

2009-03-23 @ 11:49:10
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0