Dåligt samvete / stress

Jag tänker på lördag, då blir det dop och massa människor ska komma. Mina släkt från Finland, alla mina vänner, Fredriks släkt och andra bekanta. Hur ska man hinna vara social med alla? Liksom min släkt träffar jag inte speciellt ofta, vissa vänner träffar jag inte heller så ofta.. Det kommer så mycket folk som man inte träffar så ofta och så vill man hinna vara social med alla. Och samtidigt så vill jag hinna vara social med alla mina vänner som kommer! Ni förstår mitt stressmoment?
Så ni som läser, förlåt om jag inte hinner vara väldigt social med just dig på dopet. Jag ska försöka dela upp min tid så gott det går till alla!

Och ni ska veta hur tacksam jag är för att ni alla kommer! Finns de som åker en bit för att komma, de som får de lite jobbigt av att komma men som ändå kommer, de som tagit ledigt från jobbet.. Tack! Ni anar inte hur glad jag är för att ha så fina vänner som gör allt för att komma :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Va inte orolig!! Tror nog att alla förstår att du inte kommer kunna va så social.....but we looove u anyway.....:D

2009-03-20 @ 04:15:03
Postat av: Jessica

Laura :) vi alla får stå på rad :P Nä men såklart att vi kommer förstå att du kanske kommer prata mer med dina släktingar från finland. Men vi får äta mycket fika och ha trevligt ändå :9 Ska ta mycket kort hade jag tänkt. Vi ses i morgon :) Kram

2009-03-20 @ 08:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0