Burkmat och sånt

Igår så fick Kasper testa lite burkmat (en tesked bara eftersom det var första gången). Eftersom han varit lite hård i magen så fick det bli katrinplommonpuré. Han var jättehungrig när han skulle få det så han bara skrek och skrek och vart skit sur när jag la skeden i munnen på honom och hällde maten på tungan. Men när han sen märkte att det faktiskt smakade intressant så blev han glad och svalde maten. Vi började även gå över till Babysemp 2 igår, detta gör vi förstås stegvis. usch usch vad gammal min bebis börjar bli..

Känns i och för sig rätt mysigt sen när man får sitta och mata honom med burkmat (även om jag hade tänkt att tillaga maten själv, men puré i allafall). Men då kommer han ju kännas jättegammal.

För mig kommer han att vara en bebis länge, allafall tills jag skaffar nästa (nej finns inga planer på det just nu). Graviditeten var ju inte såååå rolig :P

Kommentarer
Postat av: Madde med magen

Hihi filååååååt dåå :)

2009-03-17 @ 15:13:03
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Eller hur ;) Man börjar ju undra :P

2009-03-17 @ 15:19:29
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0