Äntligen ser man slutet på tunneln

Igår fick jag hem papper från Skatteverket om att bouppteckningen var klar så idag gick jag till banken och fick föra över alla min pappas pengar till mitt konto. Riktigt skönt eftersom jag nu kunde betala alla hans räkningar! Men det är inte helt klart än, finns fortfarande ett konto i Finland som ska avslutas och så ska de pengar till mitt konto också. Det har snart gått fyra månader sen min pappa gick bort och äntligen känns det som att jag snart kan gå vidare. Vill ju att allting ska bli klart. Då börjar ett nytt kapitel, jag kan lägga det bakom mig och leva vidare. Men såklart alltid med min pappa i hjärtat!

Förutom banken idag (där det var 17 personer innan mig i kön) så har jag och Kasper haft en date med Madde på Brödboden (vart annars?). Som vanligt blev det sallad och massa babbel, det var proppfullt där när vi kom och när vi gick så var det nästan tomt. Alltid lika mysigt att slänga bort några timmar i sällskap av Madde!

När jag kom hem var jag duktig och betalade alla min pappas räkningar! Och nu är klockan redan över 17, Fredrik slutar jobba 18 och kommer alltså hem kvart över sju. Och då blir det våfflor till middag.

Sen kommer nog resten av kvällen spenderas tillsammans vid tvn, 22.00 blir det Fråga Olle :D Det är mitt favoritprogram, så gissa om jag blev lite glad när jag såg reklam om att det skulle börja gå igen! Hösten 2007 var jag och Fredrik på ett flertal inspelningar av Fråga Olle. Då hade jag en grej för han Martin :P Snygging ;)

Nu ska jag leka lite med bebis innan han ska ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0