Ändrade planer

Det blev ingen fika med någon alls idag. Jag har världens mens och har suttit och läst tråkigheter på nätet. Varför plågar jag mig själv så? Så inte den roligaste kvällen.. Får vara glad för det jag har, nämligen en undebar son som ligger och gosar med mig :) Han har legat i min famn nån timme nu och det är hur mysigt som helst :) Dumma dumma mens-depp-humör :P
Kvällen kommer spenderas vid tvn och datorn med min lille i famnen :) Fredrik jobbar och kommer inte hem förrän runt midnatt, han var undebar igår och köpte mycket choklad till mig :) Så har choklad till ikväll också!

Kommentarer
Postat av: Ullis

mmm skoja inte skitmens.

2009-03-24 @ 20:24:21
URL: http://ladyfantasy88.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0