118118

Ni vet 118118? Man kan skicka dem vilken fråga som helst så ska man få ett svar. Har flera gånger läst om folk som har skickat en fråga till dem och skrivit "Vem är jag?". Har då läst att alla fått riktigt ordentliga svar där det stått vad de heter, när de är födda och hur många barn de har. Jag blev ju då nyfiken och ville också testa! Men snacka om konstigt svar jag fick!

Ni är den ensamma fyrvaktaren på Gotska Sandön och när ni inte släcker
och tänder fyrbåket så ägnar ni dagarna åt att läsa Fichte, äta vaniljglass och spana ut
över havet efter ryska flottan. Vi litar på dig, vår man vid fronten. Ha en skön kväll!

Öhm.. Va? Det var alltså svaret jag fick när jag undrade vem jag var. då är väl livets stora gåta löst för min del då. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0