Underbara säng!

Det blev inget spelande igår, istället tog vi chipsen och korven och satt och kolla på Lost. Vi hann bara med ett avsnitt innan vi båda var trötta och ville lägga oss (och då var klockan inte ens 21), men vi hade båda vaknat tidigt igår (jag vaknade halv fem) så därför var vi extremt trötta. Och inte visste jag att jag hade saknat min egen säng sådär mycket. Älskade underbara ljuvliga säng!

När började era små bli så att de verkligen ville bli ordentligt nattade på kvällarna? Vi har ju haft det ganska lätt med Kasper, oftast bara behövt lägga honom i sängen och så somnar han av sig själv. Men nu senaste tiden vill han att man sitter hos honom tills han somnar. Igår så somnade han i och för sig själv, men efter kanske 20 minuter vaknade han och gallskrek. Vet inte om det var värmen eller vad det var. Men stackarn var helt frustrerad. Tillslut somnade han när jag tog kallt vatten på fingrarna och stoppade i hans mun.

Nu ska vi till Madde för fika!

Kommentarer
Postat av: Madde

wie :D kom kom, nu får du se hur stor melkerorr har blivit :D

2009-06-28 @ 12:02:27
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Moa

Sådär har Elias också blivit, är helt säker på att det är värmen, en annan sover ju också dåligt.. blää men det är skönt på dagarna :D

2009-06-30 @ 11:14:51
URL: http://battlecry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0