The last night

Ikväll jobbar Fredrik sin sista kväll innan semestern! Och det är så underbart :D Han har sin sista arbetsdag nästa vecka på torsdag, men inte en enda kväll :D Jag är så glad. Och idag har jag och Kasper haft fullt upp så vi har inte besvärats speciellt mycket av Fredriks kvällspass idag.
Precis innan vi skulle gå iväg imorse så kom posten och då fick jag brev-avisering på min mammas dator som jag skrev om tidigare. Den kom konstigt fort. Jag beställde datorn på söndag kväll och redan idag fick jag brev-avisering. Jag är impad!

Vi började i allafall dagen med att gå hem till Erica och Loke där de små liven skulle få busa tillsammans, men idag var de tråkiga :P När den ena var vaken så sov den andra och sen tvärtom :P Men jag och Erica fick i allafall sällskap av varandra. Efter att ha suttit hemma hos henne ett tag så gick vi ut och käkade och efter det gick jag för att hämta ut min mammas dator och sedan hem till min mamma för att fixa med den. Det tog mig allt som allt fem timmar. Installera alla program och föra över allt från den gamla datorn till den nya. FEM TIMMAR! Så nu är jag helt slut och egentligen äckligt trött på datorer :P
Men Kasper fick i allafall gosa med mormor tills han somnade vid 20. Vi kom hem för ungefär en halvtimme sen och då bytte jag bara blöja på honom så får han sova i bodyn som han haft på sig idag så att jag inte behöver vara allt för jobbig mot honom.

Fredrik är hemma om redan 10-15 minuter så jag ska avsluta inlägget nu så att jag hinner läsa igenom era bloggar och se om ni har uppdaterat.

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack :-)

2009-06-09 @ 23:30:11
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: A

Ler Förstår att du är trött på datorer!

Låter i övrigt som om ni hade en trevlig dag!



Ha det så gott!

2009-06-10 @ 10:15:56
URL: http://lyckligfruochmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0