Ta 3 betala för 2

Idag åkte jag och Kasper till Eurostop för att fördriva tiden lite, och slösa på pengar förstås. Fast den som slösade mest pengar var ju som vanligt Kasper (är alltid skönt att skylla ifrån sig på en 6 månaders bebis).


Två par byxor och en body i storlek 80 från Kappahl (ta 3 betala för 2)


Två par byxor och en body i storlek 80 från Lindex (ta 3 betala för 2)


En långärmad, ett linne och en kortärmad body i storlek 80 från Lindex
(ta 3 betala för 2)


Body från Lindex i storlek 80


Byxor från Lindex i storlek 80


Och så hade jag en kupong på att jag fick 2-pack babystrumpor gratis när jag köpte
ett babyplagg.

Och eftersom Fredriks brorsa tar studenten imorgon så köpte jag en:

Kostade 79,90 i en affär som heter Önska.
På den sidan som ni ser på bilden står det Inbakad kunskap och på andra sidan
står det Jag har tagit studenten.

När vi hade hunnit vara hemma ett litet tag så ringde min mamma och sa att hon var på väg hem från jobbet och sa att hon hade köpt lite kläder till Kasper och undrade om hon kunde komma förbi och ge dem. Så hon var här ett litet tag och busade med Kasper innan hon gick hem.

Och från mormor fick han:


En kortärmad body och två par byxor


En sommardräkt och ett linne

Så idag har Kasper fått massa nya kläder!

Måste ju även passa på att gratulera Ica som fyller år idag! Grattis gumman! Så ikväll blir det kalas hemma hos Ica. Fredrik kommer hem strax efter 19 och då ska vi bara käka middag innan vi går iväg hem till Ica och träffar alla andra :)

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Moa

Kläder är så tacsamt att få, behövs heeela tuden till de små :D De brunvit randiga bomullsbyxorna köpte jag till Elias också, så skönt till sommaren. :)

2009-06-10 @ 17:26:32
URL: http://battlecry.blogg.se/
Postat av: emma - mamma till meja

vad mycket fina kläder han fick :) ska iväg och shoppa lite imorgon jag med :)

2009-06-10 @ 20:24:31
URL: http://emmaoskrutten.blogg.se/
Postat av: Emelie o lilleman

Jaa jag älskar att ligga brevid och bara se hur han andas :) man finner ett så himla otroligt lugn då!



haha jaa man hamnar alltid på bebisavdelningen och shoppar loss istället för att köpa det man åkte in för att handla! men men det är så himla kul och billigare än att shoppa åt sig sjävl (A)

2009-06-10 @ 22:55:40
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0