Studenter

Hör hur det åker flak här överallt. Musik på högsta volym och skrikande nyblivna studenter. Minnena kommer tillbaka, tänker på min egen student. Kommer även ihåg den här dagen för ett år sedan då det var sjuuuuukt varmt, jag var ganska nygravid och skulle hem till mamma :P

Vi har som planerat bara varit hemma idag, förutom att vi var uppe och handlade en snabbis då jag passade på att hämta ut ett paket. Kan tyvärr inte avslöja vad det är i paketet och inte heller vart den kommer ifrån.
 Är inne på maskin nummer fyra med tvätt nu också.


Min älskling i vagnen

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Nämen gud vilken sötnos!;)

2009-06-05 @ 21:15:07
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Moa

Vad har ni för vagn? Nöjda?

Jag är helt vagntokig jag, om jag hade råd hade jag nog haft en tre stycken fniss



Din son är hur söt som helst :D

2009-06-11 @ 08:27:22
URL: http://battlecry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0