Sötsug

Hejhejhallo!

Det onda i ivmodern sitter kvar, har fått några svar på det och som sagt så finns det inget samband med mensen så alltså beror det inte på ägglossning.. MIsstänker nästan att det är någonting med min spiral, men jag vet inte.

Idag åkte vi in till Hallstavik för att storhandla lite, och massa god mat blev det. Och eftersom jag och Fredrik inte riktigt tycker att det är kul att leva på hans föräldrar under hela tiden så tvingade vi hans pappa att ta emot hälften av summan i kontanter :P Känns ju inte riktigt schysst att köpa massa god mat och sen inte betala för det heller.

De senaste dagarna har jag haft enormt sötsug. Det är skitjobbigt och skulle kunna tänka mig att äta något sött hela tiden. Inte speicellt roligt, men tror att det beror på att min mens borde komma nu vilken dag som helst. Och hur kul är det när man är på landet? Blir det bra väder så ska jag bada ändå, det är ju det som är det praktiska med tamponger :)

Sitter här ute på verandan med Fredrik och Kasper nu. Kasper undersöker filten som han ligger på och Fredrik sitter vid sin dator och nördar :P


Min söting gosar i vagnen

Ni får ursäkta om det är stavfel eller något nu, men orkar inte lägga ut tid på att korrläsa just nu när man har så lite tid att sitta här :)

Nu måste jag ta min vanliga läsa-blogg-runda och sen göra något annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0