Sommarklänning

Idag är första dagen som jag har klänning på mig här ute på landet, och vilken tur att solen skiner så fint :D Och ändå sitter jag inne och bloggar, skulle ju kunna ta med mig datorn ut men tycker att det är skönt att sitta inne ett tag också. Ska ju bara skriva lite blogg, svara på kommentarer och köra min vanliga läsa-blogg-runda.

Idag blir vi här "hemma" hela dagen, fast det är säkert så de flesta dagar kommer att se ut. Och visst ska det vara så när man har semester. Faktiskt så har jag fått en litet projekt här ute på landet som jag kan pyssla med när jag hinner (vilekt inte blir så ofta eftersom lilleman ska lekas med :) Men jag ska iallafall slipa ett bord och om jag hinner måla det också. Bordet är i många bitar så kan sitta med bitarna i knät när jag slipar :) Eftersom min rygg inte är den bästa så kan jag inte ta tyngre projekt än så.

Fredrik har lyckats plocka runt tio fästingar från sig själv under 2,5 dag, han får känna sig väldigt populär bland sånna äcklingar.

Saknar mina sötnosar där hemma! Blir lika glad varje gång någon ringer eller skickar ett sms :) Den nya planen nu är att vi ska åka hem nästa vecka på fredag. Fredriks föräldrar skulle åka iväg någonstans på lördag och innan de behövde de åka hem för att checka till huset och kolla på posten så då är det ju självklart att vi åker hem då.

Idag börjar Allsång på Skansen, jag kommer sakna Kakan riktigt mycket eftersom det är våran grej. Allsång blir inte Allsång för mig utan Kakan och guacamole :P

Ha det bra så hörs vi!



Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Jag vet.. det är sjukt var människorna kommer på nu förtiden! :P

2009-06-23 @ 13:17:16
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0