Skogstokig - Mitt nya ord

Och rubriken passar in väldigt bra just nu! Jag har mens och det hatar jag, jag blir uppäten av myggor, det sticks överallt, jag har ont, jag har pms och en stor fet jävla bula på pannan. Aaaah, underbara morgon.

Igår blev det ingen uppdatering i bloggen eftersom jag inte hade chans att sätta mig vid datorn. Igår gick jag, Fredrik och Kasper (han åkte vagn) in till Grisslehamn där vi käkade lite lunch och glass innan vi gick tillbaka till huset igen. Vi var borta i nästan tre timmar och det var ganska skönt att komma ifrån alla andra ett tag.

Jag har mycket tankar och känslor just nu men det är kanske inget som jag ska babbla om i bloggen just nu. På nåt sätt känns det fel att skriva om vissa grejer, man vill ju inte såra andra människor. Och inte för att det är någonting elakt som jag tänker men ändå. Så nu glömmer vi den saken.

Kasper lever livet här ute och njuter för fullt.



Ser ni hur ordentligt han håller i sig när han gungar?
Han verkligen älskar den här gungan och kan sitta i den i evigheter.


Älskar den där minen!
Här ligger han i hängmattan med pappa.
(Det gör han nu i skrivande stund också)


En solstol i bebisvariant?

Idag ska jag bada, hade tänkt bada igår men eftersom vi gick iväg så blev det inte av. Eller vi kan ju säga att jag hoppas på att bada idag! Vem vet om jag kanske blir så feg att jag fegar ur i sista sekund..

Av någon konstig anledning känner jag mig skitdum när jag sitter vid datorn, känns som att folk här tycker att jag är skitlat som bara sitter vid datorn och inte gör någonting (och jag har inte suttit här mer än 30 minuter per dag vissa dagar). Hemma känns det lättare att hålla igång bloggen, så att den är lite roligare iallafall. Men just nu så försöker jag få till ett inlägg varje dag iallafall och svara på alla trevliga kommentarer :) Men tycker ni att bloggen är tråkig nu så kan jag lova att så fort jag kommer hem så blir det bättre. Just nu känner jag mig bara stressad när jag sitter här.

Jag längtar hem! Längtar efter alla kompisar!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det låter som en alldels utmärkt idé! Själv ska jag åka till jobbet tyvärr :( Men ha en underbar dag!

2009-06-26 @ 10:57:19
URL: http://ceciliar.blogg.se/
Postat av: Tina

Så söt han är Kasper. Han ser verkligen ut att trivas i gungan =)

2009-06-26 @ 11:14:17
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: ina-bina

Åh, tack så mycket :D

2009-06-26 @ 12:44:26
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Va stor kasper har blivit :) Värsta coolingen hehe. När är det du kommer hem? Kram

2009-06-26 @ 13:38:16
Postat av: Moa

Ni ser ut att ha det myyysigt :D



PMS är jobbigt, man tänker lite konstigt. Hoppas det känns bättre snart ! kram

2009-06-26 @ 16:50:12
URL: http://battlecry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0