Skatteverket kanske jävlas med mig..?

Nu har jag ringt Skatteverket och tagit reda på vad Kasper har för medborgarskap, och han är tydligen svensk så nu vet vi det :P Och faktiskt så har inte rubriken med det att göra, men när jag gick in på Skatteverkets hemsida för att leta fram telefonnumret som jag skulle ringa så såg jag att man nu kunde se om man skulle få sina skattepengar utbetalda innan midsommar så därför loggade jag in på mitt skattekonto. Men tror ni jag fick se nåt? Självklart inte. Jag har varje år fått mina skattepengar först i augusti, och jag förstår inte varför eftersom jag varje år har deklarerat elektroniskt och så har de ju mitt kontonummer. Därför får jag en känsla av att det jävlas med mig :P Men så länge jag får mina pengar nångång så bör jag väl vara nöjd :)

Igår på kvällen var jag på fantastiskt humör! Bara så ni vet liksom. Fast ändå hade jag brutal huvudvärk och mådde riktigt illa, men mitt goda humör fanns det inget som kunde sätta stopp för :D

Idag har vi lite grejer på schemat igen (det finns inget riktigt schema), men först så ska vi iväg på lite bebisbus igen och sen hoppas jag att min mammas nya dator kommer idag. Den är ju beställd i mitt namn så jag får hämta ut den, och så har jag lovat henne att fixa iordning den och föra över allt från hennes gamla dator till den nya. Jag vill att den kommer idag eftersom jag inte hinner fixa den imorrn eller på torsdag. Och eftersom Fredrik jobbar kväll idag så skulle det passa alldeles utmärkt att gå till min mamma efter allt bebisbus. Hoppas!
När jag söker på kollinumret så står de att de skickat brevavisering till mottagaren (alltså jag). OJ! Kollade precis igen och nu står det att den kommit upp till Ica nu. Hoppas att de skickar sms-avisering, annars måste man ju vänta en extra dag.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha tack ;) JAmen du vet.. jag är ingen google människa ;)

2009-06-09 @ 11:30:43
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Lena -Chokladmamman

Jag tror nog de jävlas med dig! ;-) Jag hade fått pengar idag och läst på några andra bloggar att de också fått det. Men den som spar han har...

2009-06-09 @ 22:16:22
URL: http://chokladmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0