Ska ni rösta?

Så nu har jag fått tillbaka vårt riktiga chassi, den känns ganska annorlunda att köra :P Men men.. Man ska väl inte klaga. När vi var på Barnens hus så såg jag sånna där bokstäver i trä som jag ville ha till Kasper som han kan ha på sin dörr. 19,90 styck kostade de och vi behövde köpa fem bokstäver eftersom han redan hade ett K hemma. När jag kom till kassan såg jag att jag hade bonuskort på Barnens hus som jag fick när jag köpte bilbarnstolen, för varje 250 som man handlade för så skulle man få en stämpel. Jag hade två häften varav en rean var full och på den andra fattades det tre stämplar. Och för ett fullt häfte fick man 100 kronor att handla för, alltså fick vi bokstäverna gratis :D

Idag är det då val I EU, någon som missat det? Ska ni och rösta? Jag ska följa med Fredrik som ska rösta i allafall, eftersom jag inte är svensk medborgare så skulle jag skicka in en blankett där jag fick ansöka om att rösta i Sverige.. Men den glömde jag förstås att posta så jag kan inte rösta. Jag får ju rösta till Finland men då måste jag åka till Väsby för att göra det, och sen så är jag inte speciellt insatt i alla partier där heller.

Nu ska jag skriva ut kuponger och umgås med min man och bebis :D


Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Sv: Okej :) Då är det inte heller lätt att hålla reda på vilken dag det är!

2009-06-07 @ 12:07:36
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0