Shopping, ösregn och massa snor

Idag har vi då varit på Stinsen med Anna och Emma. När jag och Anna åkte till Stinsen så öste vattnet ner, det var precis som att någon tog en honk och bara hällde vatten över oss. När Emma slutat jobba så började vi shoppa och mina pengar gick åt detta:


En vagnleksak till Kasper från BR som spelar en låt om man drar i nallen


Och en tjocktröja till Kasper från Lindex

Köpte även en bh till mig från Change, men den har jag ingen lust att fota. Jag har varit helt snurrig idag så det var lite läskigt när vi gick in på Change. Kvinnan som jobbade där frågade om jag köpt bh därifrån förut när jag plockat ner en som jag ville ha och det hade jag inte så jag sa nej, då flyger hon på mig med ett måttband och mäter och håller på. Så frågar hon vad jag hade för storlek och jag undrade om hon menade den jag hade på mig eller den jag plockat ner. Så kollade hon på den jag tagit ner och sa att den antagligen skulle passa. När jag gick till kassan så sa hon att jag skulle prova den först, men jag sa nej men hon fick sin vilja igenom tillslut :P När jag står och provar så kommer hon plötsligt och frågar om det går bra. Det var lite läskigt för någon med så täppt huvud som jag har idag.

När vi gick hade ätit och skulle gå in i nån affär så började det låta konstigt i mitt huvud. Det lät precis som att jag stod vid någon extremt trafikerad väg med massa bilar som körde. Jag frågade Emma och Anna om de också hörde det, men det gjorde de inte :P Var väl full trafik i mitt huvud.
Kom hem för ungefär en timme sen och är helt slut nu, blir tidigt i sängen idag med så att man på någorlunda vis kan överleva möhippan som jag ska gå på imorrn :P

Så jag ska fortsätta att snora, höra dåligt på grund av att jag har lock för öronen, klia ihälj min hals och dö av trötthet. Men sjuk.. Neeeeeej, det är inte jag!

Nu måste jag tömma näsan igen!
*Mysig information*

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina saker du köpte.

Krya på dej

2009-06-12 @ 21:22:04
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Carina - Wilmas mamma

SV: Jo det är mysigt att planera bröllop men det är mycket att tänka på!



Wilma har en likadan speldosa och hon älskar den... hon har den hängandes vid sin säng och när hon vill somna så drar hon i den och somnar till dess melodi! =O)

2009-06-12 @ 21:27:58
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: Therese-mamma till Tim

Det var så lite så.

Fina leksaker å kläderna.

=)

hoppas du/ni har haft en bra dag.

2009-06-12 @ 21:45:41
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: emma

jo men det är inget snyggt.. men man får ju något fint som man har livet ut sen

2009-06-12 @ 22:33:44
URL: http://themami.blogg.se/
Postat av: Lena

Halloj,

Jag fattar inte hur du orkar. Själv är jag som urvriden trasa. Febern har härjat runt och hjärnan nästan helt utsnuten. Men imorgon blir det att bita ihop. Då är det dop och då ska jag bara vara med.

Kramis

Pst Har nu provat det ena och det andra för att bli av med förkylningen. Inget hjälper men det blev fasiken så mycket trevligare i halsen efter en whiskey.

2009-06-13 @ 00:38:01
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Madde

Det är nog fler än man tror som känner så :/ Bläka! Ååh var ni på Stinsen :D Vi var där i förrgår. Jag ääälskar Stinsen, och speciellt deras skötrum med värsta matningshörna och grejer. Jag skulle nästan kunna bosätta mig där juuuw :) KRaam

2009-06-13 @ 08:29:00
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Moa

haha vi har exakt samma nalle som åker ballong. Elias älskar den!

2009-06-14 @ 11:13:49
URL: http://battlecry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0