Resedagen

God morgon gott folk!

Idag ska det packas, fixas, pillas och hållas på. Ikväll åker vi till landet och blir borta i 2,5 vecka så det är en del grejer som ska packas. Fredrik tänkte bara ta med sig kläder för fem dagar eftersom det finns tvättmaskin där ute så han tyckte att man kunde tvätta. Hoppas att han inte räknat med att jag ska tvätta, jag ska nämligen ta med mig kläder så att jag klarar mig ett tag! Måste även hitta en väska som Kasper får ha så kan jag och Fredrik ha våra grejer i samma väska.
Ska börja fixa så fort jag druckit upp morgonkaffet, måste ju fixa mig själv också. Klippa och måla tånaglar, duscha och raka lite här och där :P Så skulle min mamma komma förbi också, hon ville träffa Kasper innan vi åker eftersom han växer så fort :P Sen ska hon komma förbi med bilbarnstolen, Fredriks mamma skulle ha fixat en egen men har inte lyckats med det så vi får ta den som jag köpt till min mammas killes bil.

Ikväll får ni hålla utkik så kanske min nya bloggdesign ploppar upp. Längtar!
En dy design kanske är ett perfekt trick att hålla bloggandet uppe även fast vi är på landet!



Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Ja, verkligen kul att se att han trivdes. Vi vet ju dock inte hur han kommer att reagera sen när vi kommer att lämna honom själv där första gången, men det går säkert bra! :)

Så tråkigt att packa, men lika bra att jag gör det för om gubbe gör det så ligger hälften kvar hemma, haha! :)

2009-06-18 @ 10:06:23
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0