Nya semesterplaner igen

Eftersom det blev som det blev med våran semester på landet så har vi nya planer. Fredrik är ju ledig nästa vecka också och eftersom vi redan är hemma från landet så fick vi ta och hitta på annat kul. Till på onsdag har vi bokat en ny resa :D Så är vi borta i några dagar, det är dock en hemlis vart vi åker. Det får ni veta sen :)

Idag var vi som tidigare nämt hemma hos Madde där Kasper och Melker fick ha en bebisdiskussion :) De var så söta när de pratade med varandra. Ska även tacka Madde för de fina hyllorna som vi fick och för kläderna hon gav mig. Som kompensation så ska jag köpa nåt fint till Melker, vet dock inte vad än :P Men något kul hittar jag nog allt!

Vi lånade tre filmer från Madde när vi ändå var där och har redan hunnit se en. Den vi redan kollat på var Patrik 1,5 och den var inte som jag förväntat mig. Men helt okej att se tycker jag :) Sen att Fredrik och Seth (Maddes kille) verkade "finna varandra" på filmfronten kanske inte var så bra för mig och Madde :P Det var kul att ses alla tillsammans och tycker verkligen vi ska ses mer precis som Madde sa :)

Har en del roliga planer för den kommande tiden :) Minisemester nu på onsdag och några dagar framöver, Finland i början av augusti och sen Egypten i september :D Kan det bli bättre?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0