Ny bloggdesign

Tidigare idag (då det inte gick att blogga) skrev jag ett inlägg då jag var väldigt frustrerad. Hade länge suttit och försökt fixa med min nya bloggdesign, hade fixat en alldeles underbar header som jag ville ha. Men allting bara bråkade med mig (som vanligt) så därför gav jag upp igen :P
Nu har jag i allafall bett om hjälp med min nya design och har precis mailat över "instruktioner" på hur den ska se ut till en tjej som ska hjälpa mig (förhoppningsvis).

Annars så har dagen spenderats med städning och tvättning, alltså ingenting intressant att skriva om.

Just ja, den där lilla hemlisen.. Haha, det är inget jättespännande men ni får veta snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0