Möhippa

Idag ska jag på möhippa

Är jag taggad?

Nej inte så värst faktiskt. Halsontet tar kål på mig, snoret forsar åt alla håll, lungorna sprängs vilken sekund som helst, öronen känns som att de är fulla med massa bomull eftersom jag inte hör något och kinderna brinner upp inifrån. Men jag ger mig inte, jag har betalat min del och har lovat Fredriks syrra att jag ska gå så nej här ställs inte dagens planer in.

Kasper ska få vara hemma med pappa, första gången som de är ensamma hela dagen. De har ju varit ensamma i någon timme förut då jag engång åkte in på akuten, en annan gång skaffade jag nytt leg på banken och engång var jag hos doktorn. Men nu så åker jag redan strax efter 10.30, och vem vet när jag kommer hem. Men antagligen inte innan Kasper lagt sig. Vad vi ska göra på möhippan får ni veta imorgon då allt är gjort :)

Hoppas ni får en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Halloj,

Hoppas att Möhippan var rolig trots din förkylning. Själv vaknade jag någorlunda idag. Inget halsont, inget snor som rinner endast lite hosta. Jippie!

Kramis

2009-06-13 @ 11:33:32
URL: http://aforia.blogspot.com
Postat av: Carina - Wilmas mamma

Sv: Vi hade speldosan i vagnen när Wilma var liten men nu är hon ju 1,5 år så då är den inte lika intressant att ha i vagnen!



Hade min möhippa för 2 veckor sen, hade verkligen jätte roligt! Hoppas ni får skoj i dag trotts det halvtråkiga vädret!



kram, Carina

2009-06-13 @ 21:12:58
URL: http://wimsmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0