Låt det inte vända nu!

Lite ledsen på mig själv nu. Jag lyckades gå ner nästan 13 kilo på en väldigt kort period, och gissa om inte jag vart lycklig över det! Men nu så har jag gått upp 2 kilo :( Visst det kanske inte är så mycket, men det är i allafall 2 kilo för mycket. Jag vill inte låta det vända nu, jag vet att jag bara har mig själv att skylla eftersom jag ätit så himla mycket massa skit som man verkligen inte behöver äta. Jag var så sjuuuukt duktig där i några veckor då jag höll mig i från allt onyttigt! Jag åt ju ändå ordentligt om dagarna med frukost, lunch och middag. Men så hände något och jag började med onyttigheterna igen. Usch fy och blä på mig!

Nu måste jag skärpa till mig. Sluta med all skit igen! Det är ingenting som man behöver, det är bara så sjukt onödigt egentligen. Så nu så ber jag er, alla ni som är mina vänner. HJÄLP MIG! Nu ska det bli ordning och reda här och slutas med allt onyttigt igen så att jag kan få fortsätta med att gå ner i vikt! Så snälla alla ni mina underbara vänner, hjälp mig och låt mig inte äta så hemska saker.

Jag måste vara stark, men klarar inte av att vara stark på egen hand så jag behöver eran hjälp!

Kommentarer
Postat av: kakan

köper grönsaker nästa gång vi ses kanske imorgon;)

2009-06-01 @ 21:43:30
Postat av: Jessica

:) kan vi försöka vara nyttiga båda två. Det är sjukt svårt men man får stötta varandra.

2009-06-02 @ 08:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0