Kuponger is the shit!

Jag har ju hela tiden gjort Kaspers mat själv, alltså alla puréer och sånt som han ätit. Jag har tyckt att jag varit riktigt duktig :) Men nu när han blir ett halvår så tycker jag att det blir krångligare, nu är det ju inte bara potatis, grönsaker och frukt som gäller. Så igår på BVC så pratade vi mycket om nya matrutiner nu när han blir äldre, jag fick massa tips och handlade massa nytt på Ica igår. Bestämde mig igår kväll i allafall för att han kommer få äta mer burkmat nu, då får han ju i sig all kött och pasta, ris och couscous. Han kommer inte alltid få burkmat, men för det mesta i allafall. Lite då och då kommer jag laga hans mat här hemma, beroende helt på hur mycket tid jag har.

Så idag så följde jag med Madde upp till Ica för att handla igen. Då köpte jag tolv olika matburkar till Kasper. Och angående rubriken så älskar jag ju kuponger :) Haha Madde mobbar ju mig lite smått för det där :P Men för tolv stora matburkar och en creme fraiche (den var inte till Kasper) så betalade jag bara 24,50 tack vare kuponger! Haha, och har fick dessutom en kupong på 50: - över. Den ni ;)

Och väldigt passande så fick jag ett stort brev från Semper idag som innehöll en bok som heter Barnmatsboken, och så innehöll den lite broschyrer.. Och det bästa.. Den innehöll kuponger :D Haha! Så Madde, nu har jag ännu fler kuponger på barnmat! Gissa vem som blev lycklig?




Kommentarer
Postat av: Madde & Melker

HAHAHHAHAHAHAHAH :D Du är ju bara för himla söööt gumman :D !

2009-06-03 @ 13:49:56
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0