Kisseling kisseling

Hej hej hallo

Har inte direkt något speciellt att berätta, så varför blogga egentligen? :P Man får väl hålla sina läsare glada och uppdatera ändå :)
Som jag skrev i förra inlägget så har dagen bestått av tvättande, bankärenden och handlande. Skönt att man fick sällskap av Knappen :) Stackarns mobil hade gått sönder så hon fick ta min gamla, man är ju så himla beroende av en mobil nu för tiden så det går ju inte att klara sig utan. Är så glad för hennes skull också nu när hon är så lycklig :) Hoppas på det bästa!

Vi passade även på att ta en kaffe och macka eftersom vi varit så duktiga med bankärenden :) Så handlade vi på Ica, det gick på nästan en tusenlapp att köpa all mat, välling, gröt och blöjor till Kasper så att han klarar av semestern på 2,5 vecka. Jag köpte i och för sig lite mer än vad som behövdes så jag klagar inte över priset. Köpte ju stort paket välling så den gick ju på en del.
Och så var jag duktig och kom ihåg att hämta ut paketet. Det var ett paket från Coolstuff.se, därifrån beställde vi födelsedagspresenter till Fredriks mamma som fyller år nästa vecka. Vi beställde ett magiskt ägg som man ska ställa på en ljus plats och tillsätta lite vatten så kläcks den efter några timmar, efter ett tag kommer det ut en växt ur ägget och bönan med ett budskap. Vi tog budskapet "Happy birthday". Och så får hon en sån här också:

Bilden är tagen från www.coolstuff.se

Haha, ja ett pussel :P
Inga hörn, inga raka linjer och enfärgat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0