Jag har blivit knäpp!

Stackars älskade bebis! Det är ju alldeles för varmt. Nu har han lyckats lugna ner sig och somnat, jag tog av honom bodyn och la honom i våran säng och tog en kall och blöt trasa som jag strök honom på huvudet med. Det tyckte han var riktigt skönt så nu sover han lite lätt.

Varför är jag knäpp då? Jo för när vi var på landet så tog jag kaviar på en macka, och tyckte om det! Så nu när Fredrik gick och handla så bad jag honom köpa det till mig. Så nu väntar jag på att han kommer hem så att jag kan ta en macka med kaviar, han sa i och för sig att han tänkte köpa den med ost eftersom den har mildare smak.

Kommentarer
Postat av: madde

fin blogg

2009-06-30 @ 21:06:48
URL: http://frumaddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0