Hmm..

Idag började vi med nya matrutiner och tänkte försöka börja med en sovrutin på dagen också eftersom han är vaken hela dagarna och BVC-sköterskan tyckte det kunde vara bra så att han kan det sen när han ska börja på dagis.

När han hade ätit sin lunch för två timmar sedan så la vi honom i hans säng. Han somnade direkt och sover fortfarande. Hmm.. Jag undrar om han kanske är lite sjuk, han kändes lite hängig imorse och så är han riktigt snorig. Men hjälp liksom.. Han har sovit två timmar mitt på dagen. Det har ju inte hänt på evigheter! En timme kunde jag liksom ha köpt.. Vet inte heller vad jag ska hitta på när han sover :P Har ju redan tvättat tre maskiner med tvätt, diskat, plockat undan och allt sånt..

Kaaaaaaasper... Vaaaakna..

Kommentarer
Postat av: Hannah och Colin

Ja waxholm i sol är nått att rekommendera! :)

Underbart va det!

2009-06-03 @ 19:01:15
URL: http://colinsmamma.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0