God morgon




Bilderna är inte av bästa kvalitet eftersom de är tagna med mobilen.

Blev imorse väckt av att jag fick en bebis på mig. En nyvaken och glad bebis :) Fredrik kom och la honom på mig eftersom han själv skulle åka till jobbet, så då gick jag och Kasper upp och åt frukost.

Idag ska vi spendera mycket tid hemma, det var länge sen. Ska försöka tvätta våra täcken och bäddmadrass, har räknat att jag borde hinna med sex maskiner i dag eftersom en maskin tar två timmar.

Hoppas ni får en trevlig dag!



Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Sv; Det är så tråkigt att tvätta ju - men skönt när det är gjort! :)

Man får ju passa på att ta det när vädret inte är det bästa :)

2009-06-05 @ 11:54:57
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Sv; Precis!

Hur gammal är sonen? :)

2009-06-05 @ 12:01:33
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0