God morgon

Imorse så vaknade Kasper runt halv sju, och det är ganska tidigt för att vara han eftersom han brukar vakna halv åtta. Och eftersom han vaknade så tidigt och verkade sjukt hungrig så hade jag ju inget annat val än att ge honom frukost. Det jobbiga är ju bara att nu blir hans rutiner helt konstiga, han brukar ju alltid äta frukost vid åtta. Men han fick sin frukost och såg hur trött ut som helst så jag fick lägga honom i sängen efter frukosten. Alltså kommer både hans mat- och sömnrutiner vara helt ur balans idag. Usch vad jobbigt. Jag som tyckte att vi hade så bra rutiner.

Sen så har jag en liten hemlis ;) Eller det är väl egentligen inte en hemlis, utan bara en sak som hänt som jag inte berättat till folk om. Eller det finns tre personer som vet vad det är.
Haha, håll utkik så kanske jag avslöjar mig senare ;)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Tackar tackar ;)

2009-06-17 @ 16:04:00
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Anonym

sööööt pojke!:D

2009-06-17 @ 16:46:52
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0