Födelsedag, student och en brutal förkylning

Hallo hallo

Ber så hemskt mycket om ursäkt för att det inte blev någon uppdatering i onsdags kväll eller igår. Men som ni vet så var vi på födelsedagsfika hemma hos Ica :) Och av mig, Fredrik och Emma fick hon en vetekudde med lavendeldoft som hon hade önskat sig :) Det var det mitt hemliga paket förra veckan innehöll :P

Natten mellan onsdag och torsdag sov jag knappt på grund av ont i hals och öron. Så skulle man upp vid sju igår för att åka på student. Och jag tänkte vara envis och ta på mig en klänning, man vill ju inte komma med jeans på en student. Men vi hade tur med vädret :) Det regnade inte och solen kom fram lite då och då och värmde :) Jag lyckades ju till och med bli solbränd. Efter att ha fotat massor, grattat Niklas och blivit nersprutad med öl så gick vi hem till Fredriks föräldrar eftersom mottagningen skulle vara där. Och när vi gick där vid vägen och såg massa flak åka förbi så ser jag någon från långt håll som jag blev så glad över! Det var min gamla lärare Anna Oldner, hon såg mig från långt håll och börja vinka och hålla på :) Hon såg Kasper och pillade lite på honom och tydligen fick jag MVG i barnproduktion :P Ni som läste media med mig förstår skämtet ;) Så bad hon mig höra av mig nån dag och vi fortsatte vandringen.


Här är snyggingen vi fick mumsa på sen!

Jag började må sämre och sämre och kunde knappt andas. Så där stod jag med värkande huvud och öron. Svidande hals, gom och kinder. Näsan rann som bara den och ögonen var helt konstiga. Såg som att allt hade varit dimmigt och så hörde jag sämre än vanligt, och det är illa!
Väl hemma så gick vi och la oss redan vid 21, hemska hemska natt!

Får se om jag orkar med det vi har planerat för idag :)

Kommentarer
Postat av: emma

gud va mumsig den tårtan ser ut asså

2009-06-12 @ 16:20:44
URL: http://themami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0