Fiskarna i havet..

God kväll god kväll

De nya rutinerna idag har funkat bra :) Kasper sov i ytterligare en halvtimme efter att jag skrev sist, så allt som allt sov han i 2,5 timme efter lunch. Men tror inte att han kommer göra det varje dag, tror att han inte är helt frisk och att han därför sov så länge. Både jag och Fredrik bara satt och väntade på att Kasper skulle vakna, man är ju inte vad vid att kunna hitta på saker och ting bara sådär eftersom man förväntar sig att han kommer vakna när som helst.

Vi fick besök av Fredriks familj idag, vi ringde hans mamma igår och frågade om de ville komma förbi så att hon kunde få sin mors dag present eftersom vi inte kunde åka dit i helgen. Kasper var glad över att få träffa alla :)

Nu ligger lilleman i pappas famn och äter sin kvällsvälling och sen är det läggdags för honom att sova. För mig känns det jättekonstigt att Fredrik är hemma nu, eftersom han har jobbat kväll nästan varje kväll sen förra måndagen så är jag ju van vid att vara ensam på kvällarna.. Nu plötsligt är han hemma. Fast det är ju förstås hur mysigt som helst!

Precis när bilden togs tappade han balansen i gungan som han fick sitta i.


Ser ni hur fint dreglet fladdrar med vinden? :D

Nu ska jag dricka en kopp té och umgås med min man!

Kommentarer
Postat av: erica

hahahaha han bara hänger i gungan ju :P

2009-06-03 @ 21:00:40
URL: http://nika.blogg.se/
Postat av: erica

haha jag kommenterade innan jag läst hela inlägget, haha roligt att du tar bild när han sitter som en annan säck i gungan :P hahaha

2009-06-03 @ 21:02:32
Postat av: vera

söt bild! :)

2009-06-05 @ 14:09:11
URL: http://vmiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0