En del är vackra när dom dör

Angående rubriken så kan jag ju direkt bara nämna att det är en låt som fastnat i mitt huvud :P Inget mer med det.

Nu har vi hunnit med en promenad och så har Kasper fått i sig sin lunch och ligger nu och sover :) De nya rutinerna funkar skitbra faktiskt. Vissa gånger blir han väldigt trött precis innan lunch med lyckas ändå hålla sig vaken fram tills det är dags att äta (man kan ju inte somna utan att få mat). Sedan somnar han nästan direkt efter att ha ätit och sover ett tag :)

Om ungefär tre kvart ska vi iväg på lite bebisbus :P Jag hoppas att Kasper vaknar innan det så att jag inte behöver väcka honom, det känns ju inte riktigt schyst. Ni får veta senare vad vi gjorde så att ni får något nytt att läsa då med ;)


En trött bebis som så gärna vill hålla flaskan själv, men när man är så trött är det inte lätt :P

Väntar på att posten ska komma!
Komsikom kära brevbärare!


Kommentarer
Postat av: Madde

Laura! Vad heter hon osm sjunger den låten som du har som rubrik? Hörde henne på nyhetsmorgon förrut. Vet du ? Kraam :)

2009-06-09 @ 10:53:44
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0