Det var den sovmorgon..

Imorse vaknade Kasper strax innan 7 och då väckte jag Fredrik och sa att han fick ta det den här gången eftersom jag tagit honom alla andra mornar och så tänkte att jag äntligen skulle få sova till längre än halv 8. Det var riktigt skönt att ligga kvar i sängen! Dock så hörde jag att Kasper skrek hela tiden och så vaknar jag med en ryck strax efter åtta av en dröm då jag drömt att jag haft så ont i min livmoder att jag inte kunde gå. När jag vaknat till ordentligt kände jag att smärtan fanns där på riktigt. Jag kunde inte ligga rak för att jag hade så ont och kunde knappt röra mig. Tänkte att ett bad kanske kunde hjälpa. Det var knappt att jag kunde ta mig fram till badkaret med denna hemska smärta. Det här är så hemskt! Det gör så sjukt ont. Nu efter ett bad och värktabletter så är det lite bättre, men känner fortfarande av det.
Nästa vecka ska jag ringa min barnmorska, jag misstänker nämligen att jag vet vad det beror på så ska prata med henne om det. jag orkar itne gå runt med denna smärta fram till augusti då jag ska träffa henne igen.

Nu har jag en hysterisk bebis här, vet inte om det är värmen eller vad. Han har i allafall skrikit konstant typ sen han gick upp imorse. Stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0