Dagens shopping

Idag åkte vi till Barnens hus i Väsby för lite shopping


Eftersom det är så sjukt varmt så tycker jag att det är viktigt att Kasper har en
ordentlig flaska i vagnen som han kan använda själv.
79,90 på Barnens hus alltså.


En dinosaurie. När man trycker på svansen så låter dinosaurien och så har
han en ficklampa i munnen :P


En gigantisk lastbil med hink, och i hinken låg:


Sandleksaker (han har väl inte så stor glädje av hinken och spaden nu, men
de där tre formarna kan man ju äta på och lastbilen tycker han är skitrolig)

Efter att ha shoppat klart där så åkte vi förbi Väsby centrum där jag köpte tre par nya string till mig och så storhandlade jag på Apoteket


Två krämer till Kasper, bodylotion, fotkräm och solskydd till mig.

Och när vi blev hungriga så käkade vi sushi och tog varsin glass till efterrätt. Vi åt på Arigato där i centrum men tyckte inte att det var så jättebra, och så tog vi kulglass från konditorit brevid, det är somrigt och gott :)

Nu sitter jag och häller i mig flera liter vatten så att jag inte tuppar av värmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0