Dagens planer:

Om några timmar ska vi åka iväg och träffa Fredrik efter jobbet och sen ska vi åka och hämta vårt chassi :D För er som läst min blogg så vet ni att vårt chassi gick sönder för två veckor sen och då lämnade vi in den för lagning, och nu så ringde de i veckan och sa att den var klar så vi kunde komma och hämta den. Det känns skönt eftersom jag inte tycker om det här lånechassit! Korgen på den där under är så himla dålig, den är stor men problemet är att man inte får in sin påse där eftersom det är massa pinnar i vägen. Och så sitter min mugghållare ruskigt dåligt!

Efter att vi har hämtat chassit ska vi gå på kalas. Det är Fredriks kusin som fyller 13 år :)



Jag vill åka utomlands i höst! Skulle vara så skönt med en solsemester runt oktober.
Åh, jag vill jag vill jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0