Dagen i bilder

Dagen har vi spenderat på stranden en minut ifrån huset där inga andra får vara.

Förutom sol och bad så tog vissa en tur i denna

Jag kanske gör det nån dag.. Tror ni jag vågar?


Fredrik åker


Kasper ligger på stranden


Bryggan

Hade det inte varit så segt att ladda upp bilder hade ni fått fler :P

När vi kom upp från stranden satt jag i skuggan och läste lite. Har ju fortfarande inte läst ut min bok Mammafällan som jag fick i mors dagspresent. När jag började läsa den så trodde jag att jag skulle läsa ut den jättesnabbt, men sen glömde jag bort den :P

Nu blir det strax middag, grillad flintastek!





Kommentarer
Postat av: Nina

Ser underbart ut =) Klart du vågar åka!

2009-06-26 @ 18:48:13
URL: http://petitfashion.se/
Postat av: Anna

Åh, vad skönt det ser ut!!!

Hoppas allt e bra med er! :)

2009-06-26 @ 20:42:10
URL: http://sthlmsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0